x تبلیغات
تعمیرگاه تخصصی رنو

حل مشکل ریپ زدن خودرو

 تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس یوسف قدردان با بیش از ده سال سابقه در زمینه تعمیر انواع خودروهای رنو شما عزیزان را در نگهداری هرچه بهتر از خودروی رنو خود یاری می‌کند .لیست خودروهایی که مهندسین لایق این مجموعه در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو به ارائه خدمات آن‌ها خواهند پرداخت به شرح زیر است.

1-رنو ال نود/ تندر نود/ تندر پلاس/  پارس تندر

2-رنو مگان دنده دستی و اتوماتیک

3- رنو ساندرو

4- رنو کپچر

5-رنو داستر

6-رنو تالیسمان

7-رنو سفران

8- رنو لاگونا

9- رنوکولئوس

10-رنو لتیتود

و سایر خودروهای شرکت خودرو سازی رنو

لیست خدماتی که در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو قابل انجام است:

1-تعمیر گیربکس اتوماتیک و دستی

2- تعویض روغن گیربکس توسط دستگاه دستگاه تمام اتوماتیک( ساکشن)

3سرویس دوره ای رنو

4- خدمات جلوبندی رنو

5-خدمات برق رنو

آدرس تعمیرگاه تخصصی ایران رنو : تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس یوسف قدردان

شماره تماس:

09128896509-مهندس قدردان

021-77785115

021-77785114

ریپ زدن خودرو | حل مشکل ریپ زدن خودرو | تعمیرگاه | رنو | گیربکس اتومات | تعمیرخودرو

ریپ زدن خودرو | حل مشکل ریپ زدن خودرو | تعمیرگاه | رنو | گیربکس اتومات | تعمیرخودرو

یکی از ضروری ترین وسایل نقلیه ماشین می باشد که در برخی مواقع دچار عیوب و مشکلاتی می شود. یکی از این مشکلات ریپ زدن ماشین در حین حرکت است که می توان بدون اینکه نیاز به افراد متخصص باشد آن را برطرف نمود .

عیب یابی خودرو به زبان ساده ( وقتی موتور ریپ می زند)

در زیر علت ریپ زدن زدن موتور خودرو را به زبان ساده بیان کرده ایم و سعی نموده ایم با توجه به پیچیدگی ها و گستردگی های خودرو این مبحث به سمت پیچیدگی پیش نروند .

وقتی در همه شرایط موتور ریپ می زند

وقتی در همه شرایط موتور ریپ می زند احتمالامسیر خروج دود گرفتگی دارد . در این صورت دود حاصل از احتراق به سختی از خودرو خارج می شود وباعث ریپ زدن می شود. دقت کنید اگر مسیر خروجی دود کاملا مسدود شده باشد، خودرو روشن نمی شود و خفه می کند .

وقتی در همه شرایط موتور ریپ می زند احتمالا مدار جرقه خراب است. بنابراین لازم است به بررسی مدار جرقه، چکش برق و بپردازید تا مطمئن گردید که تمام اجزای سیستم خشک و تمیز هستند ودرست کار می کنند.

وقتی در همه شرایط موتور ریپ می زند احتمالا شمع ها خراب هستند. برای رفع این مشکل شمع ها را بشویید و سپس پلاتین را تنظیم کنید و در مدار قرار دهید. اگر مشکل برطرف نشد ، شمع ها را تعویض کنید .

وقتی در همه شرایط موتور ریپ می زند احتمالا بنزین کافی نیست وجود ندارد یا با آب مخلوط شده است . برای رفع این مشکل مخزن را کاملا تخلیه، پاکسازی کنید و نهایتا بنزین خالص جایگزین نمایید .

وقتی در همه شرایط موتور ریپ می زند احتمالا بنزین به موتور ارسال نمی شود و لوله ها گرفته است بنابر این لوله ها را بررسی کنید تا در صورت وجود گرفتگی، آن را برطرف کنید . مخزن بنزین را از هرگونه رسوب ، پاک کنید .

وقتی در زمان فعالیت ، موتور روان کار نمی کند و ضربه می زند

در صورت این مشکل موارد زیر را بررسی کنید:

محفظه های احتراق موتور آلوده اند . می توانید موتور را باز نموده و دوده و جرم های تک تک محفظه های احتراق را تمیز نمایید.

دمای موتور بالاست یا به زبان عامیانه موتور داغ کرده است . در این صورت سیستم خنک کننده را بررسی کنید.

شمع ها داغ می شوند. برای رفع مشکل داغی شمع ها ابتدا دهانه پلاتین را تنظیم کنید و در صورت رفع نشدن مشکل داغی، شمع های مناسب را جایگزین نمایید .

آوانس دلکو بیشتر از میزان استاندارد است. مقدار آوانس را با اندازه استاندارد درج شده در کاتالوگ تنظیم کنید .

عملکرد آوانس اتوماتیک گریز از مرکز،نادرست است . می توانید این فنرها را بررسی و در صورت نیاز ، عوض کنید .

وقتی در سرعت های بالا، موتور ریپ می زند

وقتی در سرعت بالا خودرو ریپمی زند علت آن پلاتین سوخته است که می توان آن را با برس زبر تمیز نمود و در صورتی که این سوختگی زیاد باشد و شکل پلاتین تغییر کند باید آن را تعویض کرد . در شمع هایی که تعداد پلاتین بیش از یک عدد است، تمام آنها رابررسی و رفع عیب کنید .

فاصله دهانه پلاتین تنظیم نیست که می توانید با استفاده از فیلر اندازه را تنظیم کنید .

وایرها اتصال محکمی ندارند و سر آن ها کثیف هستند. باید آن ها را بازکنید و تمیز کنید سپس سر جایشان محکم ببندید و تمام اتصالات داخلی دلکو را نیز محکم و تمیز نمایید.

وقتی در زمان فعالیت موتور، با وجود استاندارد بودن دما، آب از اگزوز خارج می شود

اگر در زمان فعالیت موتور آب از اگزوز خارج می شود احتمالا سرسیلندر ترک خورده است که وجود این ترک سبب می شود آب سیستم خنک کاری در قسمت های دیگر مجموعه مولد قدرت جریان پیدا کند و از اگزوز خارج گردد.

اگر در زمان فعالیت موتور آب از اگزوز خارج می شود احتمال دارد واشر سر سیلندر سوخته باشد . در این صورت سر سیلندر را از بلوکه جدا کنید، واشر سر سیلندر سوخته شده را با کاردک وتینراز بین ببرید تا کاملا تمیز شود .سپس واشر سر سیلندر نو را به چسب مخصوص آغشته و در جایش قرار دهید.

 

وقتی موتور در دور آرام خاموش می شود

وقتی موتور در دور آرام خاموش می شود احتمالا لوله های مکش نشتی دارد. برای رفع این مشکل منیفولد و تمام قطعات مرتبط را کنترل کنید تا نشتی نداشته باشند و سپس اتصالات را محکم نمایید .

وقتی موتور در دور آرام خاموش می شود احتمالا پیچ گاز تنظیم نیست. به تنظیم آن تا جایی که دور آرام موتور افزایش پیدا کند و از خاموش شدن موتور جلوگیری شود، بپردازید .

وقتی موتور در دور آرام خاموش می شود احتمالا سوراخ هوا دور آرام مسدود است. برای رفع این مشکل گرفتگی را باز کنید .

 

 

ریپ زدن خودرو | حل مشکل ریپ زدن خودرو | تعمیرگاه | رنو | گیربکس اتومات | تعمیرخودرو

وقتی قدرت موتور به طور کاملا محسوس افت کرده است

وقتی قدرت موتور به طور کاملا محسوس افت کرده است احتمالا فیلر سوپاپ ها صحیح نیست بنابر این فیلرگیری کنید .

وقتی قدرت موتور به طور کاملا محسوس افت کرده است احتمالا فشار کمپرس از میزان مجاز کمتر می باشد پس ایراد را در مجموعه داخلی سیلندرها جست وجو کنید .

وقتی قدرت موتور به طور کاملا محسوس افت کرده است احتمال دارد در مسیر لوله های هوا نشتی وجود داشته باشد . پس تمام قطعات متصل به منیفولد را بررسی و محکم کنید .

وقتی قدرت موتور به طور کاملا محسوس افت کرده است احتمال دارد بنزین به اندازه کافی به موتور ارسال نمی شود. پس رسوب مدار را پاک کنید. والوهای سوزنی در خودروهای کاربراتوری، را بررسی کنید .

وقتی قدرت موتور به طور کاملا محسوس افت کرده است احتمالا اهرم گاز تنظیم نیست. مطمئن شوید که تمام گاز پدال با تمام گاز دریچه گاز برابر باشد .

وقتی قدرت موتور به طور کاملا محسوس افت کرده است احتمالا دلکو نیاز به تنظیم دارد .

وقتی قدرت موتور به طور کاملا محسوس افت کرده است احتمالا آوانس اتوماتیک خلأ خراب است. پس آن را تنظیم کنید، و در صورت نیاز عوض نمایید .

در صورت سالم بودن موتور خودرو هیچ گونه صدایی از آن شنیده نمی شود اما اگر بعد از روشن شدن خودرو ریپ بزند مشکلات زیر را دارد:

اگر بعد از روشن شدن خودرو ریپ بزند مشکل از سیستم برق رسانی است که که شامل شمع، وایر و کوئل می باشد.

اگر بعد از روشن شدن خودرو ریپ بزند سوخت یا برق به یکی از سیلندرها نمی رسد، مثلا کوئل به یکی از سیلندرها برق نمی دهد، یا سوزن انژکتور در یکی از سیلندرها بنزین را ارسال نمی کند پس آن سیلندر کار نکرده و نقش خود را در چرخه حرکت های موتور بازی نمی کند، بنابر این موتور دچار لرزش و ریپ زدن می شود.

اگر بعد از روشن شدن خودرو ریپ بزند نسبت مخلوط بنزین و هوا مناسب نیست . علت این امر موارد زیر می باشد:

  • فشار بنزین به دلیل خرابی پمپ بنزین یا کیپ شدن فیلتر بنزین ضعیف است.
  • سوزنهای انژکتور خراب است .
  • دریچه گاز و یا سنسورهای مربوط به هوای ورودی. خراب یا کثیف است از اسپری شوینده “گانک” برای رفع کثیفی دریچه گازاستفاده کنید.
  • بنزین با آب یا مواد دیگرمخلوط شده است.

یکی از علت های ریپ زدن صبحگاهی خودرو خرابی سیستم برق رسانی موتوراست، اما علت لرزش شدید و دائمی عبارتند از:

1. از شایع ترین دلایل به هم خوردن نسبت تراکم محفظه احتراق است که آب بندی نبودن کامل سوپاپها یا خرابی آنها، سفت بودن فیلر سوپاپ باعث به هم خوردن نسبت تراکم می شود.

2. فرسوده شدن وایرها، کهنه شدن یا مناسب نبودن شمعها موجب نشتی برق یا اصطلاحاً برق دزدی سیستم، که علت ریپ زدن خودرو است می شود.

3. خراب شدن سنسور اکسیژن، سنسور دمای موتور و یا سنسور فشار هوای ورودی که مستقیماً با ترکیب سوخت و هوا، و موتور در ارتباط هستند.

4. خراب شدن سوزن انژکتور.

5. هر چیزی که موجب اشتباه کامپیوتر مرکزی موتور خودرو (ECU) می شود به طوری که آن نتواند لحظه درست پاشش سوخت و مقدار آن و زمان جرقه زدن را تشخیص دهد .

 

ریپ زدن خودرو | حل مشکل ریپ زدن خودرو | تعمیرگاه | رنو | گیربکس اتومات | تعمیرخودرو

 

 

بالانس چرخ علت لرزش موتور در سرعت بالای 80 کیلومتر می باشد.

سه شاخ پلوس علت لرزش موتور در حین حرکت و سر بالایی می باشد.

لرزش درحین دنده زدن و رها کردن کلاج برای فلایویل و صفحه کلاج می باشد.

لرزش در حالت نیم کلاج و تنه زدن به شاسی خودرو برای دسته موتورها می باشد.

بررسی علت های دیگر ریپ زدن ماشین

اگر خودرویتان هنگام حرکت یا تعویض دنده ها با گاز دادن ریپ می زند، علت آن موارد زیر است.

1. شمع ها باید تعویض شوند

اصلی ترین دلیل ریپ زدن خودرو کثیفی شمع هاست که باید هر 30000 کیلومتر تعویض شود.وقتی احتراق ناقص صورت بگیرد، بنزین به صورت خام می سوزد و در سیلندر جمع می شود و با جرقه ضعیف (گاهی شانسی) محترق شده و انفجار خفیفی ایجاد می کند. در این صورت مصرف بنزین بالا است و خودرو شتاب خوبی ندارد و در سربالایی کم می آورد .

2. شستشوی انژکتور :

اگر خودرویتان هنگام حرکت یا تعویض دنده ها با گاز دادن ریپ می زند، علت آن کثیف شدن انژکتور است که باید آن را سالی یکبار بشویید.

. تنظیم نبودن موتور :

اگر خودرویتان هنگام حرکت یا تعویض دنده ها با گاز دادن ریپ می زند، یکی از علل آن تنظیم نبودن موتور است.که باید سالی یک الی دوبار به صورتی که صدای خروج دود از اگزوز یکنواخت باشد و کم و زیاد نشود آن را تنظیم نمود.

4. پمپ بنزین :

کثیفی پمپ بنزین خودرو نیز عامل دیگری در ریپ زدن آن است که زمان تعویض آن سرویس های دوره ای (زمان تعویض روغن موتور و فیلترها) می باشد.

تعویض روغن گیربکس لتیتود

 با تعویض روغن گیربکس لتیتود در خدمت شما هستیم. یکی از مهم ترین گزینه ها در تعمیر و نگهداری خودرو زمان تعویض روغن گیربکس است. هر کمپانی خودروسازی در دفترچه راهنمای خود میزان کیلومتر تعویض روغن گیربکس را می نویسد.

توجه داشته باشید که می بایست حتما در زمان تعیین شده نسبت به تعویض روغن گیربکس اقدام نمایید. در غیر اینصورت از عمر خودروی شما کاسته می شود.

همچنین یکی از گزینه های اساسی این است که حتما به تعمیرگاه تخصصی مربوط به خودروی خود مراجعه کنید.

دارندگان خودروی رنو می توانند برای تعویض روغن گیربکس لتیتود خود به نمایندگی مجاز ایران رنو مراجعه کنند.

 

نشانه های تعویض روغن گیربکس

در این بخش می خواهیم در مورد نشانه هایی که ممکن است در ارتباط با تعویض روغن گیربکس لتیتود، با آن روبرو شوید، به بحث و بررسی بپردازیم. توصیه متخصصین ما این است که زمان تعویض روغن گیربکس خودروی خود را به تعویق نیندازید. چون در طولانی مدت ممکن است به خودرو آسیب جدی وارد شود.

یکی از نشانه های زمان تعویض روغن گیربکس لتیتود دیر جا افتادن دنده است. اگر به هنگام تعویض دنده و یا سبقت گرفتن از خودروهای دیگر احساس می کنید دنده دیر جا می افتد و یا اینکه موتور خودرو قدرت زیادی تولید می کند. روغن گیربکس نیاز به تعویض دارد.

توجه: دارندگان خودروی اتومات باید در نظر داشته باشند اگر به هنگام افزایش سرعت احساس کردید خودرو دیر اقدام به تعویض دنده می کند. روغن گیربکس باید تعویض شود.

بیشتر بخوانیم: تعویض لنت ترمز خودروهای رنو در تهران

چرا روغن گیربکس باید با دستگاه تعویض شود؟

تعویض روغن گیربکس اسکالا | تعویض روغن گیربکس لتیتود | تعویض روغن گیربکس لاگونا

تعویض روغن گیربکس لتیتود

همان طور که می دانید حجم لیتری روغن گیربکس خودروهای رنو شش لیتر است. بدون دستگاه هیچکس قادر نیست به صورت دستی تمامی شش لیتر را تخلیه کند. به صورت دستی حداکثر سه لیتر از روغن تخلیه می شود.

اگر به صورت دستی این کار صورت گیرد، و تنها سه لیتر از آن تخلیه شود، در دراز مدت خودرو روغن سوخته و کثیف باقیمانده از قبل را مصرف می کند، این موضوع سبب می شود به دیگز قطعات خودرو نیز اسیب رسیده و هزینه های اضافی برای شما به همراه داشته باشد.

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو توسط دستگاهای مربوطه تعویض روغن گیربکس لتیتود را انجام می دهد. شما می توانید برای تعویض روغن گیربکس خودروی خود با شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل نمایید و زمان حضور خود را اعلام کنید، و یا اینکه به آدرس درج در انتهای مقاله مراجعه کنید.

 

زمان تعویض روغن گیربکس لتیتود هر 50هزار کیلومتر است.

در صورتی که قبلا به تعمیرگاه ایران رنو مراجعه کرده اید، زمان تعویض به شما به صورت پیامکی یادآوری می شود.

تعویض روغن گیربکس فلوئنس

 

تماس با ما | تعمیرگاه تخصصی ایران رنو | تعویض روغن گیربکس داستر

تعویض روغن گیربکس فلوئنس | تعویض روغن گیربکس کولیوس | تعویض روغن گیربکس سفران

تعویض روغن گیربکس لتیتود

جهت ارتباط با متخصصین ما می توانید با شماره های ثبت شده در انتهای مقاله تماس حاصل نمایید.

آدرس: تهرانپارس بلوار بابائیان خیابان پنجم شیدایی کوچه هفتم شمالی پلاک 1 به مدیریت مهندس یوسف قدردان

 

شماره تماس:

021-77785114

021-77785115

09128896509

09120996450

نمایندگی رنو فلوئنس در تهران

 با نمایندگی رنو فلوئنس در خدمت شما هستیم. رنو فلوئنس در سال 2009 توسط شرکت رنو طراحی و تولید شده است. رنو فلوئنس ایتدا با دو موتور بنزینی نمایش داده شد.

– موتور بنزینی 1600 سی سی با توان تولید 110 اسب بخار قدرت
– موتور بنزینی 2000 سی سی با توان تولید 140 اسب بار قدرت که جعبه دنده CVT.

اما آنچه که در بازار ایران مورد اهمیت است داشتن یک نمایندگی خوب برای زمانیست که خودرو نیاز به سرویس و تعمیر دارد.

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو نمایندگی خودروهای رنو را در تهران بر عهده دارد.

دارندگاه خودروی رنو فلوئنس می توانند برای سرویس دوره ای، تعمیر موتور، تعمیر جلوبندی و سیستم تعلیق، تعویض روغن گیربکس، عیب یابی، تعویض لنت ترمز، تعویض روغن موتور، و دیگر خدمات به تعمیرگاه تخصصی فلوئنس در تهران مراجعه کنند.

در نظر داشته باشید سرویس دوره ای و تعویض روغن گیربکس رنو از موضوعاتیست که می بایست حتما سر موقع انجام شود.

با یک بار مراجعه به تعمیرگاه ایران رنو می توانید از طریق پیامک زمان مراجعه بعدی خود را دریافت کنید.

نمایندگی ایران رنو زمان سرویس دوره ای، تعویض روغن گیربکس و تعویض روغن موتور فلوئنس را از طریق پیامک به شما یادآوری می کند.

 

نمایندگی رنو فلوئنس | تعمیرگاه تخصصی فلوئنس در تهران

نمایندگی رنو فلوئنس | نمایندگی رنو فلوئنس در تهران

نمایندگی رنو فلوئنس | نمایندگی رنو فلوئنس در تهران

رنو فلوئنس توسط نگین خودرو به کشور ایران عرضه شده است. از ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

رنو فلوئنس دارای تجهیزات ایمنی مانند 2 کیسه هوا، سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم ترمز اضطراری، سیستم کنترل پایداری، فعال شدن اتوماتیک فلاشرها هنگام ترمز ناگهانی، سیستم شیشه بالابر عقب برقی، پشت سری صندلی های جلو و عقب جهت جلوگیری از آسیب دیدگی گردن با قابلیت تنظیم ارتفاع، قفل مرکزی اتوماتیک درها هنگام حرکت و برف پاک کن اتوماتیک مجهز به سنسور باران است.

 

نمایندگی رنو فلوئنس | زمان تعویض لنت ترمز فلوئنس

یکی از عمده مشکلات دارندگان خودروی فلوئنس این است که نمی دانند چه زمانی لنت ترمز خودروی خود را تعویض کنند.

در صورتی که به نمایندگی ایران رنو مراجعه کرده باشید، متخصصین ما با هربار مراجعه لنت ترمز خودروی شما را چک می کنند و در صورت نیاز به تعویض این موضوع را به شما اطلاع می دهند. در صورت رضایت مشتری لنت ترمز تعویض می گردد.

اما زمان تعویض لنت ترمز قابل پیش بینی نمی باشد. زمان آن بستگی به نوع رانندگی و میزان استفاده از ترمز دارد. کسانی که داخل شهر و ترافیک رانندگی می کنند به مراتب استفاده زیادی از ترمز دارند و سریع تر از کسانی که در جاده رانندگی می کنند می بایست برای تعویض لنت ترمز به نمایندگی خود مراجعه کنند.

 

نمایندگی رنو فلوئنس | سرویس دوره ای فلوئنس در تهران

زمان سرویس دوره ای رنو فلئونس در دفترچه راهنمای آن ثبت شده است.

زمان سرویس دوره ای هر 50 هزار کیلومتر می باشد.

زمان تعویض روغن گیربکس هر 60 هزار کیلومتر است.

زمان تعویض روغن موتور هر 5000 کیلومتر است.

در نظر داشته باشید نمایندگی ایران رنو با یک بار مراجعه زمان مراجعه بعدی را برای شما پیامک می کند.

 

نمایندگی رنو فلوئنس | بهترین تعمیرگاه فلوئنس در تهران

نمایندگی رنو فلوئنس | نمایندگی رنو فلوئنس در تهران

نمایندگی رنو فلوئنس | نمایندگی رنو فلوئنس در تهران

ما تعمیر برق رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را ارائه میدهیم.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.

اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید. با بهترین تعمیرگاه تالیسمان در خدمت شما هستیم.

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در

تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10

آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

شماره تماس:

09128896509

09120996450

021-77785115

021-77785114

نمایندگی رنو کپچر در تهران

 با نمایندگی رنو کپچر در تهران در خدمت شما هستیم. رنو کپچر از زمانی که به بازار خودروی ایران راه یافته است. تبدیل به یکی از پرفروش ترین خودروها شده است. رنو کپچر عرضه شده در ایران از موتور 1200 سی سی با توان 120 اسب بخار و حداکثر گشتاور 190 نیوتن متر بهره می برد. موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ این خودرو در هر 100 کیلومتر پیمایش در داخل شهر 6.6 لیتر، خارج شهر 4.7 لیتر و به صورت ترکیبی 5.9 لیتر سوخت مصرف می کند.

اما انچه که برای دارندگان خودروی کپچر اهمیت دارد بهره مندی از مزایای یک تعمیرگاه تخصصی خوب است.

دارندگان این خودرو برای تعمیرات و سرویس خودروی خود می توانند به نمایندگی ایران رنو مراجعه کنند. همچنین برای تعمیر تخصصی مگان نیز می توانید به ایران رنو مراجعه کنید.

در این تعمیرگاه خدماتی از قبیل سرویس دوره ای، تعویض روغن گیربکس، خدمات بخش برقی خودرو، تعمیر استارت خودرو، تعمیر جلوبندی و سیستم تعلیق، تعمیر گیربکس و موتور ارائه می شود.

شما عزیزان با یک بار مراجعه به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو می توانید از آن پس از طریق پیامک زمان تعویض روغن گیربکس، زمان سرویس دوره ای و زمان تعویض روغن موتور را دریافت کنید.

تعمیرگاه ایران رنو از طریق پیامک با شما در ارتباط است.

جهت مراجعه به تعمیرگاه تخصصی کپچر در تهران می توانید با شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل نمایید.

 

نمایندگی رنو کپچر | تعمیرگاه تخصصی کپچر در تهران

یکی از عمده ترین مشکلات دارندگان رنو کپچر این است که نمی دانند چه زمانی برای سرویس دوره ای و یا تعویض روغن گیربکس به نمایندگی خود مراجعه کنند.

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو این مشکل را حل کرده است. شما با یکبار مراجعه به ایران رنو و ثبت خودروی خود در این نمایندگی می توانید از طریق پیامک با ما در ارتباط باشید.

تعمیرگاه ایران رنو زمان تعویض روغن گیربکس، زمان سرویس دوره ای و زمان تعویض روغن موتور را به شما یادآوری می کند.

جهت افزایش اطلاعات عمومی در جریان باشید که زمان تعویض روغن گیربکس هر 50 هزار کیلومتر، زمان تعویض روغن موتور هر 5000 کیلومتر و زمان سرویس دوره ای هر 60 هزار کیلومتر برای خودری کپچر می باشد.

 

نمایندگی رنو کپچر | تعمیرگاه رنو کپچر در شرق تهران

رنو کپجری که وارد ایران شده است توسط نمایندگی ایران خودرو در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.

در جدول زیر مشخصات رنو کپچر را می توانید مشاهده کنید.

نمایندگی رنو کپچر | نمایندگی رنو کپچر در تهران

نمایندگی رنو کپچر | نمایندگی رنو کپچر در تهران

 

نمایندگی رنو کپچر | بهترین تعمیرگاه رنو کپچر

نمایندگی رنو کپچر | نمایندگی رنو کپچر در تهران

نمایندگی رنو کپچر | نمایندگی رنو کپچر در تهران

ما تعمیر برق رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را ارائه میدهیم.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.

اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید. با بهترین تعمیرگاه تالیسمان در خدمت شما هستیم.

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در

تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10

آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

شماره تماس:

09128896509

09120996450

021-77785115

021-77785114


تعمیر گیربکس مگان

 تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس یوسف قدردان با بیش از ده سال سابقه در زمینه تعمیر انواع خودروهای رنو شما عزیزان را در نگهداری هرچه بهتر از خودروی رنو خود یاری می‌کند .لیست خودروهایی که مهندسین لایق این مجموعه در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو به ارائه خدمات آن‌ها خواهند پرداخت به شرح زیر است. تعمیرگاه تخصصی مگان

1-رنو ال نود/ تندر نود/ تندر پلاس/  پارس تندر

2-رنو مگان دنده دستی و اتوماتیک

3- رنو ساندرو

4- رنو کپچر

5-رنو داستر

6-رنو تالیسمان

7-رنو سفران

8- رنو لاگونا

9- رنوکولئوس

10-رنو لتیتود

و سایر خودروهای شرکت خودرو سازی رنو

لیست خدماتی که در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو قابل انجام است:

1-تعمیر گیربکس اتوماتیک و دستی

2-تعویض روغن گیربکس توسط دستگاه تمام اتوماتیک(ساکشن)

3-سرویس دوره ای رنو

4- خدمات جلوبندی رنو

5-خدمات برق رنو

آدرس تعمیرگاه تخصصی ایران رنو : تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس یوسف قدردان

شماره تماس:

09128896509-مهندس قدردان

021-77785115

021-77785114

گیربکس اتوماتیک | تعمیر گیربکس مگان | تعمیرگاه تخصصی گیربکس | تعمیر مگان

گیربکس اتوماتیک

گیربکس اتوماتیک | تعمیر گیربکس مگان | تعمیرگاه تخصصی گیربکس | تعمیر مگان

گیربکس اتوماتیک | تعمیر گیربکس مگان | تعمیرگاه تخصصی گیربکس | تعمیر مگان

 

گیربکس اتوماتیک نوعی انتقال وسیله نقلیه موتوری است که به طور خودکار نسبت دنده را تغییر می دهد و شتاب می گیرد. به این معنی که راننده مجبور نیست دنده ها را به صورت دستی تعویض کند. مانند سایر سیستم های انتقال قدرت به یک موتور احتراق داخلی با سرعت چرخشی نسبتا بالا نیاز است که امکان ارائه طیف وسیعی از سرعت و گشتاور خروجی را به هنگام سفر فراهم می کند.

محبوب ترین شکل موجود در اتومبیل، گیربکس اتوماتیک دنده ای سیاره ای است. از وسایل مشابه اما بزرگتر نیز برای وسایل نقلیه سنگین و تجاری . صنعتی استفاده می شود. این سیستم از کوپلینگ مایع به جای کلاچ اصطکاکی استفاده می کند و با قفل هیدرولیکی و باز کردن قفل سیستم دنده ای سیاره ای، تغییر دنده را انجام میدهد. این سیستم مجموعه ای دامنه دنده ای را تعریف می کند که اغلب دارای یک کف که شفت خروجی سیستم انتقال قدرت را قفل می کند تا وسیله نقلیه جلو یا عقب نچرخد.

علاوه بر گیربکس های اتوماتیک انواع دیگری از سیستم انتقال قدرت خودکار نیز وجود دارد. مانند گیربکس تسمه ای یا زنجیره ای، انتقال دستی، گیربکس دو کلاچه و … علیرغم شباهت ظاهری به گیربکس های دیگر گیربکس های اتوماتیک سنتی در عملکرد داخلی تفاوت چشمگیری دارند.

 

گیربکس اتوماتیک | تعمیر گیربکس مگان | تعمیرگاه تخصصی گیربکس | تعمیر مگان

گیربکس اتوماتیک | تعمیر گیربکس مگان | تعمیرگاه تخصصی گیربکس | تعمیر مگان

 

چرا گیربکس اتوماتیک؟

مزیت بارز گیربکس اتوماتیک عدم وجود پدال کلاچ و الگوی تعویض دستی در رانندگی عادی است. این به راننده اجازه می دهد تا با استفاده از وسایل کمکی رانندگی کند. عدم تعویض دنده هم چنین باعث کاهش توجه و بار کاری مورد نیاز در داخل کابین می شود، مانند نظارت بر دور سنج و برداشتن دست از روی فرمان برای تعویض دنده. به راننده این امکان را می دهد که هر دو دست را همیشه روی فرمان نگه دارد و توجه بیشتری به جاده داشته باشد. کنترل اتومبیل در در سرعت های پایین با اتوماتیک راحت تر از دستی است به دلیل این که یک عارضه جانبی از اتصال مایع بدون کلاچ به نام خزش که باعث می شود ماشین هنگامی که در دنده ات نییس رانندگی کند. حتی در حالت خزش عیب اصلی محبوب ترین طرح های هیدرولیکی کاهش کارایی مکانیکی انتقال قدرت بین موتور و پیشرانه است.

لذت رانندگی با مگان اتوماتیک

عملکرد گیربکس مگان واقعاً مأیوس کننده است؛ به خصوص در تعویض دنده‌ها و حرکت در ترافیک‌ها با دور موتور پایین و دنده‌های سنگین می‌تواند تست اعصابی برای مالک باشد. مگان در سرعت‌های کم بی‌خودی دنده می‌دهد. در هنگام تعویض دنده‌ها با تأخیر دنده عوض می‌کند و توان موتور را در هنگام تعویض دنده، به طرز محسوسی کاهش می‌دهد. وقتی مگان اتوماتیک وارد دنده 4 می‌شود، راننده از سرعت 110 کیلومتر به بعد جای خالی دنده 5 را احساس می‌کند. از نظر گیربکس مگان در برابر رقبایی همچون مزدا 3، سراتو، هیوندای آوانته و حتی ام جی 550 حرفی برای گفتن ندارد.

پیچیدگی فنی مگان با وجود سنسورهای متعدد، حساسیت دمای موتور و گیربکس نازک نارنجی‌اش نوید از یک خودروی پرخرج و پیچیده برای مالک دارد که هرگز نباید روی سردرآوردن هر مکانیکی از این خودرو حساب باز کرد. تعمیراتی که وادارتان می‌کند به تعمیرگاه تخصصی بروید به دست تعمیرگاه تخصصی ایران رنو بسپارید.

رنو مگان

به نظر می‌رسد رنو مگان اتوماتیک دو لیتری در نسخه‌های مدل 90 به بالا با کارکردهای پایین گزینه مناسبی برای خانواده‌های کارمند و افراد میانسالی است که جمعیت 4 یا 5 نفری دارند و اهل شیطنت و فشار آوردن به ماشین نیستند. اما برای خرید نسخه چند سال کارکرده مگان که کیلومتر آن از 150 هزار کیلومتر رد شده باشد باید بسیار تأمل کرد و نیم نگاهی به رقبای کم ادعایی مثل آوانته و سراتو انداخت. اما اگر اصرار بر خرید مگان دارید از هزینه‌های تعمیر و نگه‌داری آن غافل نشوید؛ بنابراین گرچه متعصبان مگان تا حدودی حق دارند. مگان می‌تواند در عین خوشایند بودن، حسابی مالکش را کلافه کند. از ویژگی‌های فنی منحصر به فردی که قابل رقابت با خودروهای روز دنیاست گرفته تا بازار خراب و پیچیدگی فنی و هزینه‌های سنگین تحمیلی بر دوش مالک!

گیربکس اتوماتیک | تعمیر گیربکس مگان | تعمیرگاه تخصصی گیربکس | تعمیر مگان

گیربکس اتوماتیک | تعمیر گیربکس مگان | تعمیرگاه تخصصی گیربکس | تعمیر مگان

ارتباط با ما:

اگر در رابطه با هزینه تعمیرگیربکس رنو تالیسمان پرسشی دارید می توانید از طریق اینستاگرام با ما در ارتباط باشید. مهندسین ما در کمترین زمان ممکن با شما در ارتباط خواهند بود.

البته برای اعلام هزینه دقیق نیاز است تا به صورت حضوری خودرو خود را به مجموعه ما که آدرس آن در پایین همین صفحه برای شما نوشته شده است بیاورید.

زمانی که شما به تعمیرگاه ما مراجعه میکنید ما به صورت دقیق و کامل بررسی میکنیم و با توجه به قطعات لازم و تعمیراتی که نیاز است تا انجام بشود ، هزینه را به شما اطلاع میدهیم و در صورت تمایل شما ، شروع به کار میکنیم.

ما علاوه بر تعمیر تعمیرگیربکس رنو تالیسمان، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را نیز ارائه میدهیم.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.

اگر تعمیرگیربکس رنو تالیسمان را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید.

شما عزیزان می‌توانید برای تعمیر و نگهداری خودروی رنوی خود همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس قدردان مراجعه کنید.

شماره تماس:

09128896509-مهندس قدردان

021-77785115

021-77785114


علل کاهش شتاب خودرو چیست؟

 یکی از متداول ترین سوالات در تعمیرگاه رنو دلایل کاهش شتاب خودرو می باشد. تصمیم گرفتیم در یک مقاله دلایل کاهش شتاب خودرو را به صورت کامل برای شما شرح دهیم تا بتوانید به عنوان یک راننده خودروی خود را عیب یابی کنید. البته توصیه می شود برای حل مشکل دست به کار نشوید چون تمامی بخش های تعمیر خودروهای رنو تخصصی می باشد و در صورت نداشتن تجربه کافی ممکن است سبب بروز مشکلات جدید شوید.

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو متخصص در تعمیر و سرویس تمامی خودروهای رنو آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. شما عزیزان برای تعمیر خودرو مگان، تعمیر خودرو داستر، تعمیر خودرو تالیسمان و دیگر خودروهای رنو می توانید با مراجعه به این تعمیرگاه از تمامی خدمات این مجموعه بهره مند شوید. با ما همراه باشید تا در مورد دلایل کاهش شتاب خودرو به بحث و بررسی بپردازیم.

همچنین شما عزیزان می توانید سوالات خود را در انتهای این مقاله در قالب یک دیدگاه برای ما ارسال کنید. متخصصین ما آماده هستند تا پاسخگوی تمامی سوالات تخصصی شما باشند.

دلایل کاهش شتاب خودرو

در این بخش می خواهیم تنها به دلایل اصلی کاهش شتاب خودرو اشاره کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

  • کثیفی فیلتر هوا

یکی از اولین دلیل کاهش شتاب خودرو کثیفی فیلتر هوا می باشد. کثیفی فیلتر هوا و یا وجود هر گرفتگی در ورودی هوا سبب کاهش راندمان حجمی موتور می شود. این موضوع در ادامه قدت موتور را کاهش می دهد. کاهش قدرت موتور در این حالت در زمان شتاب گیری بیشتر خود را نمایان می کند.

  • تمام شدن دیسک و صفحه

دیسک و صفحه در واقع جزو قطعاتی هستند که نیروی موتور را به گیربکس منتقل می کنند. در صورتی که دیسک و صفحه تمام شود نیروی موتور به خوبی به گیربکس منتقل نمی شود. این موضوع در سربالایی ها به خوبی مشهود است و کاهش شتاب خودرو را به عینه می توانید مشاهده کنید.

  • گرفتگی کاتالیزور

کاتلیزور جزو مواردی است که در تعمیرگاه ایران رنو عموما در سرویس های دوره ای چک می شود و در صورت نیاز به اطلاع مشتری تعویض می گردد. کیپ بودن کاتالیزور یکی از دلایل کاهش شتاب خودرو می باشد. در این حالت دودهای خروجی به سختی از اگزوز خارج می شوند و همانطور که می دانید تا زمانی که دودها بیرون نروند، هوا جایگزین نمی شود. این موضوع عملکرد موتور را دچار وقفه می کند و در نهایت قدرت موتور کاهش می یابد. اصطلاحا می گویند موتور نفس ندارد.

  • ضعیف شدن پمپ بنزین

ضعیفی پمپ بنزین و یا حتی کثیفی فیلتر بنزین از نشانه های دلایل کاهش شتاب خودرو می باشد. در این حالت سوخت مورد نیاز برای شتاب گیری به سختی تامین می شود. این مورد بیشتر در زمان گرم بودن پمپ بنزین و یا در فصول گرم سال انجام می شود.

  • خرابی سنسور اکسیژن

ایسیو خودرو با قطعات مختلفی در ارتباط است تا بتواند سوخت خودرو را به درستی تنظیم کند. یکی از قطعات سنسور اکسیژن است. با وجود سنسور اکسیژن میزان پاشش سوخت توسط ایسیو اندازه گیری می شود. اگر این سنسور اطلاعات غلطی به ایسیو ارسال کند، نسبت به سوخت به هوا به هم ریخته و درنتیجه خودرو با کاهش قدرت و شتاب مواجه می شود.

  • خرابی شمع

نقص در سیستم جرقه از دلایل کاهش شتاب خودرو است. در سیستم جرقه زنی خودرو، عموما شمع و وایر دچار خرابی می شوند و در نتیجه سیستم به هم می ریزد. در صورتی که شمع خراب شود جرقه ایجاد نمی شود و یا اینکه جرقه ضعیفی ایجاد می شود. در این حالت نیز مخلوط سوخت و هوا به درستی انجام نمی شود. نتیجه ی این امر کاهش شتاب خودرو می باشد.

  • گرفتگی یا خرابی انژکتور

خرابی انژکتور تنظیم نسبت سوخت به هوا را بهم می ریزد و اطلاعات نادرستی به ایسیو منتقل می شود. در نتیجه کاهش شتاب خودرو و قدرت موتور را به همراه دارد.

  • کمپرس ضعیف موتور

با دلایل کاهش شتاب خودرو در خدمت شما هستیم. اگر موتور از قسمت های رینگ پیستون واشر سرسیلندر یا سوپاپ ها کمپرس رد کند؛ سیلندر قدرت مورد نظر برای حرکت خودرو را نمی تواند تولید کند و در نتیجه روی عملکرد موتور تاثیر گذار است.

 

تماس با ما | تعمیرگاه تخصصی ایران رنو

دلایل کاهش شتاب خودرو

دلایل کاهش شتاب خودرو

تعمیرگاه ایران رنو متخصص در تمامی بخش های خودروهای کمپانی رنو آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. شما می توانید برای شارژ گاز کولر ماشین رنو خود به این تعمیرگاه مراجعه کنید و از خدمات ما بهره مند شوید.

آدرس:

تهرانپارس، بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی، پلاک 10

شماره تماس:

مهندس یوسف قدردان-09128896509

حامد رضایی-09120996450

021-77785114

021-77785115

نمایندگی ال نود در تهران

 با نمایندگی ال نود در تهران در خدمت شما هستیم. تعمیرگاه تخصصی ال نود در تهران، شما عزیزان برای تعمیر تمامی بخش های خودروی ال نود خود می توانید به نمایندگی ال نود در تهران مراجعه کنید. جهت مراجعه حضوری می توانید با متخصصین ما تماس حاصل نمایید.

تعمیر تخصصی گیربکس ال نود در این مجموعه صورت می گیرد. همچنین برای تعمیر جلو بندی خودروی تندر نود خود نیز به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه کنید.

در بسیاری که تعمیرگاه های رنو تعمیر برق خودرو به صورت مختصر و غیر تخصصی انجام می شود که سبب وارد شذن ایراد اساسی به خودرو می شود. در مجموعه ایران رنو متخصص مربوط به برق خودرو در خدمت شماست.

توجه داشته باشید پس از عیب یابی حتما برای شروع تعمیر با شما در ارتباط هستیم. معایب خودروی شما با شما در میان گذاشته می شود و در صورت تایید شما تعمیر خودرو صورت میگیرد.

در مجموعه تخصصی ایران رنو شمت عزیزان می توانید از خدماتی مانند تعمیر موتور، تعمیر جلوبندی، تعمیر گیربکس، سرویس دوره ای، تعویض روغن گیربکس، تعویض روغن موتور، خدمات برق رنو و بسیاری دیگر از خدمات بهره مند شوید. یکی از عمده مشکلاتی که مشتریان رنو دارند این است که زمان تعویض روغن گیربکس و تعویض روغن موتور را فراموش می کنند.

با یک بار مراجعه به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو زمان مراجعه بعدی خود برای تعویض روغن گیربکس، تعویض روغن موتور و سرویس دوره ای را می توانید از طریق پیامک دریافت کنید.

 

نمایندگی مگان در تهران | تعمیرگاه تخصصی مگان در تهران

نمایندگی ال نود در تهران

نمایندگی ال نود در تهران

خودروهای نمایندگی رنو به دلیل استاندارد های خاصی که دارند توسط هر تعمیرکاری قابل تعمیر نیستند. هیچگاه خودروی خود را دست هر تعمیرکاری نسپارید چون سبب وارد شدن ایرادهای جدی به خودرو میشوند. شما عزیزان برای تعمیر جلوبندی، مکانیکی، عیب یابی، تعمیر برق خودرو، سرویس دوره ای و … می توانید به نمایندگی مجاز ایران رنو مراجعه کنید.

 

تعمیر گیربکس اتوماتیک مگان

یکی از مهم ترین قطعات خودرو گیربکس آن است. بسیاری از دوستان اهمیت گیربکس را نمی دانند و حتی کارکرد آن را نیز درست بلد نیستند. به همین دلیل تعمیر آن را به عقب می اندازند.

گیربکس در حقیقت انتقال دهنده نیروی موتور به چرخ هاست.

یکی دیگر از بخش های مهم مربوط به گیربکس خودرو تعویض روغن گیربکس است. شما با تنها یکبار مراجعه به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو به طور مرتب زمان تغییر روغن گیربکس به شما یادآوری می شود.

 

نمایندگی داستر در تهران

نمایندگی ال نود در تهران | نمایندگی مگان در تهران | نمایندگی رنو در تهران | نمایندگی داستر در تهران

نمایندگی ال نود در تهران | نمایندگی مگان در تهران | نمایندگی رنو | نمایندگی داستر در تهران

تعمیرگاه تخصصی رنو داستر در تهران، شما عزیزان برای سرویس دوره ای خودروی خود می توانید به نمایندگی ایران رنو مراجعه کنید.

تعمیر تخصصی برق خودرو داستر نیز در این مجموعه صورت میگیرد. می توانید با مراجعه به این مجموعه مشکلات خودروی خود را با ما در میان گذارید.

برای هماهنگی و مراجعه حضوری با شماره های درج شده در انتهای مقاله مراجعه کنید.

تعمیر جلوبندی داستر در تهران

خدمات مجموعه ایران رنو

در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو خدمات زیر ارائه می شود.

  • تعمیرات مربوط به موتور
  • تعمیرات مربوط به جلوبندی و سیستم تعلیق
  • عی بیابی خودرو
  • تعمیرات مربوط به برق خودرو
  • تعمیر سرسیلندر
  • سرویس دوره ای خودرو
  • دیاگ اصلی شرکت رنو
  • تعویض روغن موتور، روغن گیربکس
  • تعویض لنت

و تمامی تعمیراتی که مربوط به خودرو است.

تعمیرگاه مگان در تهران

تماس با ما | تعمیرگاه تخصصی رنو در تهران

نمایندگی ال نود در تهران

نمایندگی ال نود در تهران

ما تعمیر برق رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را ارائه میدهیم.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.

اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید. با بهترین تعمیرگاه تالیسمان در خدمت شما هستیم.

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

شماره تماس:

09128896509

09120996450

021-77785115

021-77785114

آموزش تعمیر کوئل خودروهای رنو

 تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس یوسف قدردان با بیش از ده سال سابقه در زمینه تعمیر انواع خودروهای رنو شما عزیزان را در نگهداری هرچه بهتر از خودروی رنو خود یاری می‌کند .لیست خودروهایی که مهندسین لایق این مجموعه در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو به ارائه خدمات آن‌ها خواهند پرداخت به شرح زیر است.

 

1-رنو ال نود/ تندر نود/ تندر پلاس/  پارس تندر

2-رنو مگان دنده دستی و اتوماتیک

3- رنو ساندرو

4- رنو کپچر

5-رنو داستر

6-رنو تالیسمان

7-رنو سفران

8- رنو لاگونا

9- رنوکولئوس

10-رنو لتیتود

و سایر خودروهای شرکت خودرو سازی رنو

 

لیست خدماتی که در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو قابل انجام است:

 

1-تعمیر گیربکس اتوماتیک و دستی

2-تعویض روغن گیربکس توسط دستگاه تمام اتوماتیک(ساکشن)

3-سرویس دوره ای رنو

4- خدمات جلوبندی رنو

5-خدمات برق رنو

 

کوئل چیست ؟

کوئل قطعه ای از سیستم برقی خودرو و یکی از اجزای موتور است.

این قطعه با تامین برق باعث جرقه زدن خودرو و سوختن بنزین می شود.

کوئل از طریق وایر به شمع خودرو متصل می شود .

نام دیگر کوئل ، سیم پیچ احتراق است .

 

وظیفه اصلی کوئل :

تامین ولتاژ بسیار بالا برای شمع موتور خودرو

ایجاد جرقه احتراق در سیلندر خودرو

تبدیل برق خودرو از 12 ولت به 10هزار ولت

 

 نحوه عملکرد کوئل

نحوه کار کوئل به گونه است که جریان باطری خودرو را که ولتاژ پایینی دارد را دریافت می کند ،

سپس کوئل ، این جریان را به یک جریانی با ضریب هزار تبدیل می کند .

این جریان تولید شده در کوئل ، در شمع خودرو جرقه ایجاد می کند .

و پس از طی مراحل بالا ، در محفظه سیلندر خودرو احتراق صورت می گیرد .

 

اجزای کوئل :

موارد زیر اجزای سازنده یک کوئل تکی است :

سیم پیچی با دور بالا

سیم پیچی با دور پایین

مغزی

دلکو

علائم خرابی کویل دوبل

دانستن اطلاعات کافی وظیفه هر راننده ای میباشد . کویل های احتراق عنوان قهرمان غوطه ور موتور را دارند . وایرها برق کافی برای موتور را دریافت میکنند ، اما این کویل احتراق است که برق را جرقه های ولتاژ بالا تبدیل میکند .سیم پیچ موجود در کویل خودرو ولتاژ را از باتری 12 ولت می گیرد ، آن را تقویت می کند و به داخل موتور میرساند . اما امروزه در خودروهای مدرن کویل ها نیز تکامل یافته اند و جای خود را به کویل دوبل داده اند . کویل های دوبل کارشان افزایش ولتاژو برق رسانی بیشتر میباشد و خود را تحت فشار بیشتری میگذارند و نیاز به مراقبت بیشتری دارند . همراه مکانیک سیار وحید باشید با اطلاعاتی از 7 علائم خرابی کویل دوبل . همانگونه که دانستن نحوه عملکرد کویل دوبل خودرو اهمیت دارد باید بدانید که این کویل ها نیز روزی خراب می شوند و آگاهی از علائم خرابی آن میتوند مبحثی مهم بشمار برود . اما به جای رفتن به تعمیرگاه خدمات تعمیر کویل در محل را دریافت کنید.

1. خودرو استارت نمیخورد

از مهمترین علائم خرابی کویل دوبل میتواند استارت نخوردن خودرو باشد . قابل توجه شما عزیزان باشد که موارد زیادی میتواند در استارت نخوردن خودرو موثر باشد که در مقاله مرتبط به آنها اشاره خواهیم کرد . اما علتی که در سطر این گزینه هاست خرابی کویل است که یا به استارت نخوردن و یا به استارت ضعیف خوردن منجر میشود .

 

2. چراغ موتور چک شما روشن می شود

حال تصور را بر این میگذاریم که خودرو استات خورد . از کجا بفهمیم علائم خرابی کویل دوبل چگونه بروز داده میشود ؟

چراغ موتور چک یکی از سریعترین سیستم واکنشگرا در این مسئله میباشد

اگر وسیله نقلیه شما دارای مشکلات عملکردی باشد ، مانند خرابکاری ها ، کامپیوتر از بین می رود و چراغ موتور چک روشن می شود.

پیشنهاد ما به شما این است که حتما یک تست دیاگ بزنید یا سرویس دوره ای خودرو را تجربه کنید

3. نقص فنی در تنظیمات موتوری

از دیگر علائم خرابی کویل دوبل مشکلات عملکرد برخی از علائم شایع در ارتباط با عدم وجود سیم پیچ های احتراق است . جرقه خروجی از کویل دوبل می تواند منجر به انبوهی از مشکلات ریز و درشت از جمله تنظیمات موتوری شود ، که منجر به خاموش شدن وسیله نقلیه شما هنگام توقف می شود.

 

4. نوسان مصرف سوخت

اگر متوجه شدید که نشانگر مصرف سوخت خط شاخص را به صورت طبیعی رها نمیکند ، ممکن است به دلیل عدم وجود سیم پیچ احتراق باشد.

اگر شاخه های جرقه انرژی کمتری را از باتری دریافت کندن سوخترسانی مختلف میشود

وسیله نقلیه شما با استفاده از سوخت بیشتر ، کمبود انتقال نیرو را جبران می کند

و در نتیجه هنگام انجام این کار به کویل دوبل آسیب وارد میکند

5. بروز نشتی روغن موتور

از رایجترین علائم خرابی کویل دوبل میتواند روغن ریزی ناشین از ترک خوردن پوسته باشد

کویل های احتراق معمولاً در یک محفظه پر از روغن محفظه می شوند.

اگر سیم پیچ بیش از حد گرم شود ، ممکن است پوسته ترک خورده و نشت کند.

این به نوبه خود ، می تواند باعث ایجاد آبگرفتگی شود و بر عملکرد خودرو تأثیر منفی بگذارد.

آموزش تعمیر کوئل | تعمیر کوئل | تعمیر برق خودرو | تعمیر ایسیو

آموزش تعمیر کوئل | تعمیر کوئل | تعمیر برق خودرو | تعمیر ایسیو

ارتباط با ما:

اگر در رابطه با تعمیر برق خودوری خود پرسشی دارید می توانید از طریق اینستاگرام با ما در ارتباط باشید. مهندسین ما در کمترین زمان ممکن با شما در ارتباط خواهند بود.

البته برای اعلام هزینه دقیق نیاز است تا به صورت حضوری خودرو خود را به مجموعه ما که آدرس آن در پایین همین صفحه برای شما نوشته شده است بیاورید.

زمانی که شما به تعمیرگاه ما مراجعه میکنید ما به صورت دقیق و کامل بررسی میکنیم و با توجه به قطعات لازم و تعمیراتی که نیاز است تا انجام بشود ، هزینه را به شما اطلاع میدهیم و در صورت تمایل شما ، شروع به کار میکنیم.

ما علاوه بر تعمیر برق رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را نیز ارائه میدهیم.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.

اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید.

شما عزیزان می‌توانید برای تعمیر و نگهداری خودروی رنوی خود همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس قدردان مراجعه کنید.

 

شماره تماس:

0912889650-مهندس قدردان

09120996450-حامد رضایی

021-77785115

021-77785114

تعمیر جلوبندی کپچر در تهران

 با تعمیر جلوبندی کپچر در خدمت شما هستیم. تعمیرگاه تخصصی ایران رنو متخصص در تعمیر تمامی خودروهای رنو به ویژه کپچر، آماده ارائه خدمات می باشد. شما عزیزان می توانید برای تعمیر جلوبندی کپچر، سرویس دوره ای رنو کپچر، تعویض روغن گیربکس، تعویض روغن موتور و… به این تعمیرگاه مراجعه کنید.

در نظر داشته باشید با مراجعه به نمایندگی ایران رنو ابتدا خودروی شما عیب یابی می شود. هزینه تعمیر با شما در میان گذاشته می شود. در صورت رضایت شما خودرو تعمیر می شود. همچنین در این تعمیرگاه تعمیر برق خودروی کپچر نیز توسط متخصصین برق خودرو صورت می گیرد.

شما عزیزان می توانید با شماره های درج شده در انتهای مقاله جهت مراجعه حضوری با متخصصین هماهنگی لازم را به عمل آورید.

 

تعمیر جلوبندی کپچر

یکی از بخش های اساسی خودرو سیستم تعلیق و جلوبندی است که در صورتی که با مشکل مواجه شود سبب بروز تصادف می شود. در این بخش ما چند نمونه از نشانه ها و علل خرابی جلوبندی را با شما در میان می گذاریم. در صورتی که هریک ازین نشانه ها در خودروی شما مشهود است سریعا به نمایندگی ایران رنو مراجعه کنید.

تعمیر جلوبندی کپچر

تعمیر جلوبندی کپچر

یکی از گزینه های شایع در زمینه خرابی جلوبندی کپچر، تغییر ارتفاع خودرو است. معمولا قشر جوان علاقه به پایین آوردن ارتفاع خودرو دارند. خودروهای رنو به دلیل استاندارهای خاصی که توسط نمایندگی آن در نظر گرفته شده. اگر از مقدار استاندارد پایین تر باشد سبب اسیب به جلوبندی سیستم می شود. بهتر است قبل از اینکه اقدام به تغییر ارتفاع خودروی خود کنید، این موضوع را با یک متخصص در میان بگذارید و محدوده مجاز برای تغییر ارتفاع رنو کپچر را جویا شوید.

گزینه دوم باد لاستیک ها می باشد. معمولا باد لاستیک برای خودروهای رنو یک مقدار استاندارد است و جابجایی از نقظه استاندارد سبب اسیب می شود. بهترین کار این است خودروی خود را در زمان های تعیین شده به نمایندگی ایران رنو برای سرویس خودرو ببرید. در دوره های سرویس خوردهای کپچر، متخصصین ایران رنو تمامی گزینه هایی که ممکن است در طولانی مدت سبب وارد شدن ایراد به خودروی شما شود را بررسی می کنند و ایرادات احتمالی را با شما در میان می گذارند.

یکی از مشکلات دارندگان خودروی کپچر این است که متاسفانه زمان سرویس دوره ای خودروی خود را فراموش می کنند. تعمیرگاه تخصصی ایران رنو این مشکل را برای شما حل کرده است.

شما می توانید با یک بار مراجعه به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو سرویس دوره ای خودروی خود، زمان سرویس بعدی خود را از طریق پیامک دریافت کنید.

تعمیرگاه تخصصی مگان

سرویس دوره ای کپچر | تعمیر جلوبندی کپچر

یکی از نشانه های خرابی سیستم تعلیق کشیده شدن فرمان به طرفین هنگام رها کردن فرمان است. اگر در خودروی خود این مشکل را احساس می کنید بهتر است قبل از این که یک ایراد جزیی سبب خرابی دیگر بخش های خودرو شود، به تعمیرگاه متخصص خودروی خود مراجعه کنید.

از دیگر دلایل مشکل در سیستم تعلیق خودرو، خراب شدن طبق خودرو است که می بایست حتما توسط متخصص رنو تعمیر شود. بنابراین کار را به کاردان بسپارید.

سرو وصدای داخل اتاق در بسیاری از خودروها ممکن است به گوش برسد ولی خودروهای رنو به گونه ای طراحی شده اند که دارای کمترین سر و صدا در داخل کابین هستند. ممکن است این نشانه به جلوبندی خودرو مربوط باشد و سیستم تعلیق به مشکل خورده باشد.

 

تماس با ما | تعمیرگاه تخصصی رنو در تهران

تعمیر جلوبندی کپچر

تعمیر جلوبندی کپچر

ما تعمیر برق رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را ارائه میدهیم.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.

اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید. با بهترین تعمیرگاه تالیسمان در خدمت شما هستیم.

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

شماره تماس:

09128896509

09120996450

021-77785115

021-77785114

نمایندگی رنو کولیوس در تهران

 با نمایندگی رنو کولیوس در خدمت شما هستیم. رنو کولیوس یکی از پرفروش ترین خودروهای کمپانی رنو می باشد که توسط نگین خودرو به ایران عرضه شده است. این خودرو علاوه بر داشتن ظاهری جذاب، مشخصات فنی قابل توجهی دارد.

اما انچه که اهمیت دارد داشتن یک نمایندگی معتبر برای مراجعه و سرویس خودرو است.

نمایندگی ایران رنو با انواع خدمات رنو کولیوس در خدمت شماست.

دارندگان خودرو رنو کولیوس می توانند برای سرویس دوره ای، تعویض روغن گیربکس، تعویض روغن موتور، خدمات برق خودرو، تعمیر جلوبندی و سیستم تعلیق، تعمیر گیربکس، تعمیر موتور و … به تعمیرگاه خود مراجعه کنند.

در نظر داشته باشید با یک بار مراجعه به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو | تعمیرگاه تخصصی کولیوس، نمایندگی از طریق پیامک با شما در ارتباط است.

زمان سرویس دوره ای، تعویض روغن گیربکس، تعویض روغن موتور توسط تعمیرگاه تخصصی ایران رنو به شما پیامک می شود.

 

نمایندگی رنو کولیوس | تعمیرگاه تخصصی کولیوس در تهران

عموم مردم معمولا از زمان سرویس دوره ای خودرو که در دفترچه راهنمای خودرو نوشته شده اطلاعی ندارند.

زمان سرویس دوره ای هر 60 هزار کیلومتر است.

زمان تعویض روغن گیربکس هر 50 هزار کیلومتر است.

زمان تعویض روغن موتور هر 5000 کیلومتر است.

زمان تعویض تسمه تایم برای خودروهایی که تسمه تایم دارند هر 120 هزار کیلومتر است.

بسیاری ار مردم برای تعویض تسمه تایم خودرو کولیوس با ما تماس میگیرند. خودروی کولیوس تسمه تایم ندارد.

 

نمایندگی رنو کولئوس | تعمیرگاه کولیوس در تهران

رنو کولیوسی که وارد ایران شده است دارای مشخصات فنی است که در جدول زیر مشاهده می کنید.

نمایندگی رنو کولیوس | نمایندگی رنو کولیوس در تهران

نمایندگی رنو کولیوس | نمایندگی رنو کولیوس در تهران

 تعمیر جلوبندی رنو کولیوس

نمایندگی رنو کولئوس | تعمیرگاه کولیوس تهرانپارس

یکی دیگر از عمده مشکلات دارندگان خودرو این است که زمان تعویض لنت ترمز را نمی دانند. تعویض تعویض لنت ترمز مانند تعویض روغن گیربکس نیست و زمان مشخصی ندارد. تعویض لنت ترمز وابسته به نوع رانندگی شما عزیزان دارد. بدین صورت که هرچه از ترمز بیشتر استفاده کنید تعویض لنت ترمز زودتر می بایست انجام شود.

از عمده نشانه های تعویض لنت ترمز این است که به هنگام تغییر دنده صدای ناهنجاری از موتور به گوش می رسد و یا اینکه دنده دیر تعویض می شود.

در نظر داشته باشید با دیر عوض کردن لنت ترمز باعث آسیب رسیدن به دیسک صفحه می شوید که خرابی های جبران ناپذیری را به جای می گذارد.

 

نمایندگی رنو کولیوس | بهترین تعمیرگاه رنو کولیوس

نمایندگی رنو کولیوس | نمایندگی رنو کولیوس در تهران

نمایندگی رنو کولیوس | نمایندگی رنو کولیوس در تهران

ما تعمیر برق رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را ارائه میدهیم.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.

اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید. با بهترین تعمیرگاه تالیسمان در خدمت شما هستیم.

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در

تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10

آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

شماره تماس:

09128896509

09120996450

021-77785115

021-77785114

 
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد